EPİAŞ Yardım Masası Hakkında Önemli Hatırlatma!
Değerli Piyasa Katılımcılarımız,
EPİAŞ olarak, sunmuş olduğumuz ürün ve hizmetlerin kalitesini sürekli olarak yükseltmeye çalışıyoruz. Bu doğrultuda hizmete sunduğumuz EPİAŞ Yardım Masası – EYM aracılığıyla, her gün her saatte talep, öneri ve şikâyetlerinizi kolaylıkla bildirebilirsiniz.
Halihazırda kullanılmakta olan;
gop@epias.com.tr, gip@epias.com.tr, uzlastirma@epias.com.tr, st@epias.com.tr,
kayit@epias.com.tr, dogalgaz@epias.com.tr, seffaflik@epias.com.tr
e-posta adreslerinin 1 Mart 2021 tarihinden itibaren hizmet vermeyeceğini, önemle hatırlatmak isteriz. Tüm talep, öneri ve şikayet bildirimleri yardim.epias.com.tr adresinden yapılacaktır.
PİYASA KATILIMCILARIMIZ;
Kullanıcı adı ve şifreleri ile giriş yaparak yeni talep oluşturabilir, devam eden ya da geçmiş taleplerini görüntüleyebilir ve sorularına “Sıkça Sorulan Sorular” bölümünde hızlı yanıtlar alabilirler.
Elektrik Piyasası, Doğal Gaz Piyasası, Piyasa Mali İşlemler, Şeffaflık Platformu ve Mobil Uygulama konu başlıklarında; İşlem, Bilgi Talebi, Sorun Bildirimi veya Öneri-İyileştirme içerikli başvuruda bulunabilirler.
PİYASA KATILIMCISI OLMAYAN PAYDAŞLARIMIZ;
Sisteme e-posta adresleri üzerinden kayıt olabilir, Şeffaflık Platformu, Piyasa Mali İşlemler ve Tüzel Kişilik Kaydı işlemlerine yönelik talep, öneri, sorun ve şikâyetlerini iletebilirler.
* EPİAŞ Yardım Masası’na teknik sebeplerden dolayı ulaşamadığınız durumlarda Acil Destek e-posta adreslerini kullanabilirsiniz:
elektrik.acildestek@epias.com.tr