KALİTE POLİTİKAMIZ
Kalite Politikamız
EPİAŞ kurduğu Kalite Yönetim Sistemi ile çalışmalarını aşağıda belirtilen ilkeler çerçevesinde daha ileriye götürmeyi taahhüt eder.
- Kuruluşun bağlamını dikkate alarak ve Kalite Yönetim Sistemini EPİAŞ’ın stratejik hedefleriyle aynı doğrultuya getirmek için planlar yapar.
- Müşteri gereksinimlerini birincil ve ikincil mevzuat şartlarını göze alarak karşılamak için gerekli altyapıyı sağlar.
- Kalite Yönetim Sistemi etkinliğinin oluşturulması, uygulanması, korunması ve sürekli gelişiminin sağlanması için gerekli altyapıyı oluşturur.
- Müşteri memnuniyetini ölçerek, müşterilerin talep ve şikayetlerini dikkate alarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlar. Bu çalışmaların etkili olması için yasal mevzuat, ilgili taraflar ve şartlar dikkate alınır.
- Yeni teknolojilerin takip edilip uygulanması ve çalışanların eğitilmesi için gerekli altyapıyı belirler.
- Sürekli gelişimi her günün ve her işin bir parçası haline getirir.
- Kalite Yönetim Sistemi ilkelerini iş proseslerinin her aşamasında uygulayarak, alınan geri dönüşümlerle sürekli iyileştirmeyi sağlar.
- Kuruluş bağlamı, ilgili tarafları dikkate alarak tüm proseslerindeki riskleri belirler ve riskleri dikkate alınarak kalite hedeflerini belirler ve sürekliliğini sağlar.
- Kalite hedefleri ile ilgili sorumlulukların belirlenmesi ve sürekli gözden geçirilmesini sağlar.
EPİAŞ, Kalite Politikasını kuruluşta veya kuruluş adına çalışan tüm kişilere duyurmakla ve halka açık hale getirmekle sorumludur.
Genel Müdür