A

KALİTE POLİTİKAMIZ

Kalite Politikamız

EPİAŞ kurduğu Kalite Yönetim Sistemi ile çalışmalarını aşağıda belirtilen ilkeler çerçevesinde daha ileriye götürmeyi taahhüt eder.

  • Kuruluşun bağlamını dikkate alarak ve Kalite Yönetim Sistemini EPİAŞ’ın stratejik hedefleriyle aynı doğrultuya getirmek için planlar yapar.
  • Müşteri gereksinimlerini birincil ve ikincil mevzuat şartlarını göze alarak karşılamak için gerekli altyapıyı sağlar.
  •  Kalite Yönetim Sistemi etkinliğinin oluşturulması, uygulanması, korunması ve sürekli gelişiminin sağlanması için gerekli altyapıyı oluşturur.
  •  Müşteri memnuniyetini ölçerek, müşterilerin talep ve şikayetlerini dikkate alarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlar. Bu çalışmaların etkili olması için yasal mevzuat, ilgili taraflar ve şartlar dikkate alınır.
  • Yeni teknolojilerin takip edilip uygulanması ve çalışanların eğitilmesi için gerekli altyapıyı belirler.
  •  Sürekli gelişimi her günün ve her işin bir parçası haline getirir.
  • Kalite Yönetim Sistemi ilkelerini iş proseslerinin her aşamasında uygulayarak, alınan geri dönüşümlerle sürekli iyileştirmeyi sağlar.
  • Kuruluş bağlamı, ilgili tarafları dikkate alarak tüm proseslerindeki riskleri belirler ve riskleri dikkate alınarak kalite hedeflerini belirler ve sürekliliğini sağlar.
  • Kalite hedefleri ile ilgili sorumlulukların belirlenmesi ve sürekli gözden geçirilmesini sağlar.

EPİAŞ, Kalite Politikasını kuruluşta veya kuruluş adına çalışan tüm kişilere duyurmakla ve halka açık hale getirmekle sorumludur.

Genel Müdür